مرحله 1: از حذف کننده زرق و برق

استفاده کنید
اولین قدم برای از بین بردن براقیت از موهایتان استفاده از براق کننده است. این محصولات به طور خاص برای شکستن و از بین بردن زرق و برق طراحی شده اند و شستشوی موهای شما را آسان تر می کنند. به دنبال یک پاک کننده براق کننده ملایم و بدون مواد شیمیایی خشن باشید، زیرا این مواد میتوانند به موهای شما آسیب برسانند.

[مرجع: “چگونه درخشش را از موهای خود بیرون بیاوریم” نوشته Good Housekeeping]

مرحله 2: از شامپو و نرم کننده استفاده کنید

اگر براق کننده ندارید، می‌توانید از شامپو و نرم کننده استفاده کنید تا زرق و برق موهایتان را پاک کنید. با استفاده از مقدار زیادی شامپو روی موهای خود شروع کنید و آن را به طور کامل روی موهای خود بمالید تا به از بین بردن درخشندگی کمک کنید. موهای خود را کاملا با آب گرم بشویید، سپس این کار را با نرم کننده تکرار کنید. این می‌تواند به از بین بردن براقیت های باقی مانده کمک کند و موهای شما را نرم و قابل کنترل کند.

[مرجع: “چگونه درخشش را از موهای خود برداریم” اثر The Spruce]

مرحله 3: از شانه دندانه ظریف استفاده کنید

برای از بین بردن براقیت از موهایتان، می‌توانید از شانه دندانه ریز استفاده کنید. این نوع شانه به گونه ای طراحی شده است که ذرات ریز مانند زرق و برق را گرفته و از بین می برد و صاف و بدون درخشش موهای شما را آسان تر می کند. از ریشه موهای خود شروع کنید و به سمت انتهای موهای خود حرکت کنید و به آرامی هر زرق و برقی را که پیدا کردید، شانه کنید.

[مرجع: “چگونه درخشش را از موهای خود برداریم” توسط Allure]

مرحله 4: از سشوار استفاده کنید

اگر پس از استفاده از براق کننده، شامپو و نرم کننده همچنان براق کننده در موهای شما وجود دارد، می‌توانید برای کمک به شل شدن و از بین بردن آن از سشوار استفاده کنید. سشوار را روی حرارت کم قرار دهید و آن را چند اینچ از موهایتان دور کنید. سشوار را به آرامی روی موهای خود حرکت دهید و با استفاده از یک حرکت دایره ای به شل شدن و از بین بردن زرق و برق کمک کنید.

[مرجع: “چگونه درخشش را از موهای خود برداریم” توسط Real Simple]

مرحله 5: از جوش شیرین و سرکه استفاده کنید

گزینه دیگر برای از بین بردن زرق و برق موهایتان استفاده از مخلوط جوش شیرین و سرکه است. جوش شیرین و سرکه را به مقدار مساوی مخلوط کنید تا خمیری به دست آید، سپس آن را روی موهای خود بمالید و بگذارید چند دقیقه بماند. موهای خود را کاملا با آب گرم بشویید، سپس شامپو را بشویید و طبق معمول حالت دهید. این می‌تواند به از بین بردن براقیت های باقی مانده کمک کند و موهای شما را تمیز و شاداب کند.

[مرجع: “چگونه درخشش را از موهای خود برداریم” توسط StyleCaster]

مرحله 6: از روغن زیتون استفاده کنید

در نهایت، اگر همه چیز شکست خورد، می‌توانید از روغن زیتون برای از بین بردن براقیت موهایتان استفاده کنید. روغن زیتون می‌تواند به شل شدن و از بین بردن درخشندگی کمک کند و آبکشی موهای شما را آسان تر کند. مقدار کمی روغن زیتون را به موهای خود بمالید و آن را کاملاً به آن بمالید، سپس موهای خود را با آب گرم کاملا آبکشی کنید. این می‌تواند به از بین بردن براقیت های باقی مانده کمک کند و موهای شما را نرم و قابل کنترل کند.

[مرجع: “چگونه درخشش را از موهای خود بیرون بیاوریم” اثر Beauty Banter]

در خاتمه، راه‌های مختلفی برای از بین بردن براق‌کننده‌ها از موهایتان وجود دارد، از جمله استفاده از پاک‌کننده براق‌کننده، شامپو و نرم‌کننده، شانه دندان‌های ظریف، سشوار، جوش شیرین و سرکه و روغن زیتون. با دنبال کردن این مراحل و استفاده از یک یا چند مورد از این روش ها، باید بتوانید براقیت را از موهای خود پاک کنید و ظاهری صاف و بدون درخشش داشته باشید.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...