Sweatcoin یک اپلیکیشن موبایلی است که به کاربران امکان می دهد با پیاده روی یا دویدن در فضای باز ارز دیجیتالی به نام Sweatcoins کسب کنند. سپس این Sweatcoin ها را می توان برای پاداش های مختلف از جمله پول نقد، کارت های هدیه و کالا بازخرید کرد. اگر علاقه مند به کسب درآمد با Sweatcoin هستید، در اینجا هفت مرحله و 27 نکته وجود دارد که به شما کمک می کند درآمد خود را به حداکثر برسانید:

مرحله ۱: برنامه Sweatcoin را دانلود و نصب کنید

  • «Sweatcoin» را در فروشگاه برنامه دستگاه خود جستجو کنید.
  • برنامه را در تلفن هوشمند خود دانلود و نصب کنید.

مرحله 2: ثبت نام و ایجاد یک حساب

    • برنامه Sweatcoin را باز کنید.
    • با استفاده از آدرس ایمیل یا حساب های رسانه های اجتماعی خود برای یک حساب جدید ثبت نام کنید.

شبکه های اجتماعی

  • دستورالعمل ها را برای ایجاد نمایه دنبال کنید.

مرحله 3: به Sweatcoin اجازه دهید به مکان شما دسترسی داشته باشد

  • برای ردیابی دقیق مراحل در فضای باز، Sweatcoin باید به مکان GPS دستگاه شما دسترسی داشته باشد.
  • در صورت درخواست برنامه، مجوزهای لازم را اعطا کنید.

مرحله ۴: راه رفتن یا دویدن را شروع کنید

  • هنگامی که حساب خود را راه‌اندازی کردید، راه رفتن یا دویدن را در فضای باز شروع کنید.
  • Sweatcoin از حسگرهای حرکتی و GPS دستگاه شما برای ردیابی مراحل شما استفاده می‌کند.

مرحله 5: Sweatcoins بدست آورید

  • به ازای هر 1000 قدم در فضای باز، Sweatcoin 0.95 Sweatcoins (SWC) به شما پاداش می‌دهد.
  • تعداد Sweatcoin هایی که می‌توانید در روز به دست آورید بر اساس سطح عضویت شما (رایگان یا پولی) محدود است.

مرحله ۶: بازار پیشنهادات را کاوش کنید

  • از Sweatcoin های به دست آمده برای مرور بازار پیشنهادات در برنامه استفاده کنید.
  • با استفاده از Sweatcoins انباشته شده خود، جوایز و محصولات مختلفی را برای خرید در دسترس خواهید یافت.

مرحله ۷: درآمد خود را بازخرید کنید

  • وقتی Sweatcoin های کافی جمع کردید، یک جایزه از بازار انتخاب کنید و درآمد خود را بازخرید کنید.
  • دستورالعمل‌های ارائه شده را دنبال کنید تا پاداش خود را دریافت کنید.

در اینجا 27 نکته وجود دارد که به شما کمک می کند از درآمد Sweatcoin خود نهایت استفاده را ببرید:

1. به طور منظم در فضای باز پیاده روی کنید یا بدوید:هر چه قدم های بیشتری بردارید، Sweatcoin های بیشتری به دست خواهید آورد. هر روز پیاده روی یا دویدن در فضای باز را به عادت تبدیل کنید.

2. اهداف قدم روزانه را تعیین کنید:خود را به چالش بکشید تا هر روز به تعداد مشخصی قدم برسید. این به شما انگیزه می دهد تا فعال بمانید و Sweatcoin های بیشتری کسب کنید.

3. از حالت دقت GPS استفاده کنید: حالت دقت GPS را در تنظیمات برنامه فعال کنید تا از ردیابی دقیق گام اطمینان حاصل کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که این ممکن است باتری دستگاه شما را سریعتر تخلیه کند.

4. مسیرهای پیاده روی خود را بهینه کنید: مسیرهای پیاده روی یا دویدن خود را در مناطقی با دریافت سیگنال GPS خوب برنامه ریزی کنید تا از هرگونه اختلاف در ردیابی گام جلوگیری کنید.

5. در چالش‌ها شرکت کنید: Sweatcoin گاهی اوقات میزبان چالش‌هایی است که در آن می‌توانید با دستیابی به نقاط عطف خاص یا انجام وظایف خاص، Sweatcoinهای جایزه کسب کنید.

6. دوستان را معرفی کنید و Sweatcoin های جایزه به دست آورید:از دوستان خود دعوت کنید تا با استفاده از کد ارجاع خود به Sweatcoin بپیوندند. برای هر ارجاع موفق، Sweatcoin های جایزه دریافت خواهید کرد.

7. اتصال سایر برنامه‌های تناسب اندام: برنامه‌های تناسب اندام خود، مانند Apple Health یا گوگل Fit را با Sweatcoin همگام‌سازی کنید تا به‌طور خودکار مراحل خارج از منزل خود را وارد کنید و Sweatcoin‌های بیشتری کسب کنید.

8. ارتقاء به یک عضویت پولی: ارتقاء را به عضویت پولی در نظر بگیرید (طرح‌های Sweatcoin’s “Shaker” یا “Quaker") برای باز کردن پتانسیل درآمد بالاتر و دسترسی به جوایز انحصاری.

ارتقا

9. پیشنهادات پاداش روزانه را بررسی کنید:این برنامه اغلب دارای پیشنهادات جایزه روزانه است که به شما امکان می دهد برای انجام فعالیت ها یا کارهای خاص، Sweatcoin های اضافی کسب کنید.

10. پیشنهادات شریک کامل: بخش پیشنهادات شریک را در برنامه کاوش کنید و کارهایی مانند ثبت نام برای دوره های آزمایشی رایگان یا خرید برای کسب Sweatcoin های اضافی را تکمیل کنید.

11. صبور باشید:کسب مقادیر قابل توجهی Sweatcoin نیاز به زمان و ثبات دارد. صبور باشید و به روال پیاده روی یا دویدن خود متعهد بمانید.

12. پیگیری پیشرفت خود: از ویژگی‌های داخلی برنامه برای پیگیری پیشرفت روزانه، هفتگی و ماهانه خود استفاده کنید. این به شما کمک می کند انگیزه داشته باشید و درآمد خود را کنترل کنید.

13. دستاوردهای خود را به اشتراک بگذارید: دستاوردهای Sweatcoin خود را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا از دیگران الهام بگیرید و به طور بالقوه از طریق تبلیغات یا هدایا، Sweatcoin های پاداش دریافت کنید.

14. فعال کردن ردیابی پس‌زمینه: به برنامه اجازه دهید مراحل شما را در پس‌زمینه ردیابی کند تا مطمئن شود که تمام فعالیت‌های شما در فضای بازاین هزینه ها به عنوان درآمد Sweatcoin شما محاسبه می شود.

15. کاوش پیشنهادهای انحصاری: مراقب پیشنهادات انحصاری که فقط برای کاربران Sweatcoin در دسترس است باشید. اینها ممکن است شامل تخفیف در محصولات یا خدمات محبوب باشد.

تخفیف-فرصت خرید

16. در چالش‌های انجمن شرکت کنید: با شرکت در چالش‌ها، مسابقات یا رویدادهای سازمان‌دهی شده در برنامه، با جامعه Sweatcoin تعامل کنید.

17. از Sweatcoin به عنوان یک ابزار انگیزشی استفاده کنید:Sweatcoin را به عنوان یک ابزار انگیزشی برای تشویق خود به داشتن یک سبک زندگی فعال تر در نظر بگیرید. پاداش های مالی می‌تواند انگیزه بزرگی باشد.

18. Sweatcoin را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنید: با دنبال کردن حساب‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی Sweatcoin از آخرین اخبار، تبلیغات و هدایا به‌روز باشید.

19. فعال کردن اعلان‌ها: به برنامه اجازه دهید در مورد پیشنهادات جدید، چالش‌ها یا به‌روزرسانی‌های مهم مرتبط با حساب شما اعلان‌هایی برای شما ارسال کند.

20. برنامه را به روز نگه دارید: به طور منظم برنامه Sweatcoin را به روز کنید تا اطمینان حاصل کنید که به آخرین ویژگی ها، پیشرفت ها و رفع اشکال دسترسی دارید.

21. از پیشنهادات تقلبی اجتناب کنید: مراقب پیشنهادات تقلبی یا کلاهبرداری هایی باشید که ممکن است سعی کنند شما را فریب دهند تا اطلاعات شخصی ارائه دهید یا خریدهای غیرمجاز انجام دهید.

22. شرایط و ضوابط بازخرید را بررسی کنید: قبل از بازخرید هرگونه پاداش، شرایط و ضوابط مربوط به هر پیشنهاد را به دقت بخوانید تا مطمئن شوید که از هرگونه محدودیت یا محدودیت مطلع هستید.

23. برای جوایز با ارزش ذخیره کنید:اگر به یک پاداش با ارزش خاص توجه دارید، صبور باشید و Sweatcoin های خود را تا زمانی که به اندازه کافی برای بازخرید آن داشته باشید، ذخیره کنید.

24. حساب خود را ایمن نگه دارید: با استفاده از یک رمز عبور قوی و منحصر به فرد و فعال کردن اقدامات امنیتی اضافی مانند احراز هویت دو مرحله ای در صورت وجود، از حساب Sweatcoin خود محافظت کنید.

25. ارائه بازخورد: اگر با مشکلی مواجه شدید یا پیشنهادی برای بهبود برنامه دارید، در ارائه بازخورد به تیم پشتیبانی Sweatcoin تردید نکنید.

26. به‌روزرسانی‌های برنامه را مرتب بررسی کنید: با بررسی منظم به‌روزرسانی‌ها در فروشگاه برنامه دستگاهتان، از ویژگی‌های جدید، بهبودها یا رفع اشکال‌ها مطلع شوید.

27. از سفر لذت ببرید: کسب درآمد با Sweatcoin باید به عنوان یک تجربه سرگرم کننده و با ارزش تلقی شود. از سفر فعال ماندن و کسب پاداش در طول مسیر لذت ببرید.

این مراحل و نکات باید به شما کمک کند تا شروع به کسب درآمد با Sweatcoin کنید و درآمد خود را به حداکثر برسانید. به یاد داشته باشید که ثابت بمانید، با انگیزه بمانید و از این برنامه نوآورانه نهایت استفاده را ببرید!

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...